Vinter på väg...

Igår kväll hämtade vi min mamma på flyget på Frösön och på vägen in så började det minsann snöa lätt... Idag är det fortfarande minus-grader ute och frosten ligger kvar på marken. Måntro är det så att det är dags att plocka undan sommar-kläderna nu?

Hanna fick en kamera av mig i somras, en billig Kodak digital-kamera, och nu springer hon runt och tar kort på hela huset in i minsta detalj, hon gillar närbilder tror jag... Just nu tar hon kort på sina döskalle-knästrumpor... Tur det är en digital-kamera så man kan radera, otur är att minneskortet tar 17 kort och sen är det fullt... Måste nog köpa ett större minneskort till den så jag slipper radera en gång var 3:dje minut!!! :-)

Är fortfarande krasslig i luftvägarna så det blir inga större ansträngningar idag men lite ska jag väl få gjort i alla fall.

Bakade ju LCHF-bröd igår från boken Smörstekt och jisses vad gott bröd det blev! Trevligt att ha ett bröd man får äta igen!

Nu kom mamma upp från stugan så nu ska det drickas lite kaffe en stund.

Ha det gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0