Det finns människor jag beundrar...

En av dem är min svägerska, Johanna. Hon har varit ensam med två barn sen min bror gick bort i en dyk-olycka 17 februari 2002 och hon gör ett FANTASTISKT jobb!!!!
Orsaken till att jag insett vilket jobb hon gör är att jag varit i princip ensam med Hanna i snart 2 år eftersom maken gör utlandstjänst i Afghanistan och HERRE MIN JE vilket jobb det är!!! Och jag har bara en!!!

En annan är min bror, David. Han har en pizzeria som går bra,  är smart, rolig och nu har de dessutom köpt en pizzeria till, utökar alltså företaget. Han är fantastiskt duktig på företagande och ekonomi, önskar jag kunde hälften! Sen har han en underbar sambo och en fantastiskt söt liten tös på lite över året!!!

Men den jag beundrar mest i världen är nog min mamma...
Hon har stått ut med mig OCH mina bröder!!! DET säger inte lite det!!!
Mamma! Jag älskar dig!!!



Ps. Hanna älskar minsann också mormor säger hon här nu, och morfar... Ds.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja visst var den rolig den där videon? Det bästa var ju när han visade att "nu ska jag peka med en hand mot det här hålet". :-D

Men personligen så tycker jag inte att det är speciellt svårt att sätta i hop en ikea möbel.



Ha det bra!

2008-10-27 @ 20:26:53
URL: http://desertchick.blogg.se/
Postat av: åsa

Gullig kommentar där Hanna :-)

2008-10-28 @ 19:41:51
URL: http://torgersson83.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0