Skruttiga datorer de gör nu för tiden...

Min bärbara Dell har lagt av... Så för ett tag framöver kommer jag att få blogga från min 3-åriga dotters dator när hon ger mig tillåtelse ;-) så det blir nog mer sporadiskt ett tag framöver...

Min stora fråga i livet just nu är "varför är det 1 års garanti på datorer från DELL"????
Varför har de inte 2 års garanti??? De säger ju sig ha SÅÅÅÅÅ bra grejor???

Dotterns dator är också en Dell men en stationär. Den har jag haft huuuur länge som helst känns det som...
Typ 8 år eller nåt iaf... Och den fungerar utan problem än idag. Just nu är jag SKIT-FÖRBANNAD på DELL och undrar om det ens är lönt att skaffa en ny DELL eller om man lika gärna kan köpa en skit-billig Acer eller nåt, den lär väl hålla minst lika länge den... Lägga ner fleeera tusen på en dator som inte håller 2 år ens... FÖRBANNAD!!!!

Hanna har sovit hos mormor inatt i stugan så jag kände att ååååh vad skönt att få sova ut ordentligt! Jovisst, då kom ju självklart HOSTAN!!!! Har hostat sönder halsen inatt så jag låter för jäkligt och har sovit sporadiskt... Kulkul...

Ska gå ner dit nu och äta lunch och sen går vi hit upp allihopa igen.

På återseende kära vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis - du vann!!!



Hör av dig till mig via mailen så kommer paketet på posten!



Kram / Lena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0