Ja se det snöar, ja se det snöar...

Ikväll har det minsann snöat här! Så nu är väl vintern kommen med andra ord...
Har pysslat lite mer med vardagsrummet ikväll så jag kanske snart kan visa lite bilder därifrån, vi får se!

Imorgon ska vi ta en tur till Svenstavik och shoppa loss lite på Dollarstore, jag, mamma och Hanna.
De har två KANON-FINA skåp där jag vill ha, lite shabby och vita och jättefina!!!!!
Hoppas de kommer finnas kvar lääääänge, helst tills jag vunnit miljonen jag vill vinna...

Är med i en tävling på Mitt liv på landets blogg, finfina tyghjärtan och en stjärna finns i potten!!!
Var med du också!!!



Tävlar även hos Hem och Lycka om ett så här vackert hjärt-halsband från Zann!!






Tävlar i ännu en blogg, Rosenskäras diversehandel , gör det du också!!!





Får se om jag hinner blogga imorgon, annars får det bli i övermorgon vi hörs nästa gång!!!


God natt vänner och dra täcket om er, det blir kallt inatt!!!

*kramkram*

Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0