Hanna med hostan sover...

Och jag kan blogga i lugn och ro innan det är dags för även mig att sova...
Den här bilden beskriver min "tonårs-tre-åring" ganska bra just nu... Söt, men inuti... Hujedamig...


Saken blir ju inte bättre av att jag är krasslig jag också och trött och har väääldigt lite tålamod... ;-)
Men jag har spenderat 2 dagar i sängen iaf, Hanna vägrar ju stanna i sängen längre än super-korta stunder, sen måste hon ha pick-nick med dockorna och nallarna och hon måste hämta en film och hon måste rita lite och hon måste "baka tårta" till festen innan "gästerna kommer".... Har inte sett några gäster men de har tydligen varit här iaf, enligt Hanna. ;-)

Skönt iaf att ha ett barn som KAN roa sig själv, särskilt när man är krasslig med feber o grejs... Men imorgon måste jag upp ur sängen. Har lite tvätt att ta  hand om och skulle nog behöva komma ut i friska luften lite, kanske en kort promenad om vädret blir lika fint imorgon som det varit idag!!!

Nu har jag iaf kommit på hur jag ska göra mitt ute-kök nån gång i framtiden! Hittade den här bilden nånstans för ett tag sen och efter mycket funderande så tycker jag det här är en lyyyyysande idé!!! Då kan man ju göra ALL mat ute!!!



Nå, nu ska jag kolla in "mina" forum lite, familjeliv.se, hwitarum.se och ett privat forum för min kompisar...

Ha det gott i natten så hörs vi!!!

Kommentarer
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Set skulle jag också vilja ha. Ett utekök. Verkar ju mysigt.:-)

Kramis

2008-10-28 @ 08:05:39
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0