Godmorgon världen...

Idag var vi då inte uppe med tuppen vilket är fantastiskt skönt med tanke på att jag inte kunde somna igår utan låg vaken till halv 3 inatt... *gäsp*
Ikväll ska vi hämta min mamma på flyget och så ska hon vara här i en vecka, eller ja, inte här-här utan här i byn i sin och pappas stuga som de köpte för typ ett år sen eller så... Ska bli roligt! Vi ses ju faktiskt väldigt mycket oftare sen de köpte stugan och det är ju roligt för alla, men särskilt för Hanna och mormor tror jag! ;-)

Jag har sen augusti hållt på med LCHF-kost, Low-carb/High-fat, och nu när jag är krasslig så har jag slarvat så ini bänken med det!!! Fy!!! Jag har fått krasslig mage, ont i magen och svullen... SÅ, nu är det skärpning som gäller!!!

Lotta Bruhn har gjort den nya fina kost-cirkeln, hon är grafiker/illustratör(?) och hennes sida med fina saker kommer ni till om ni klickar på kost-cirkeln... Lotta är också LCHF:are...

Med LCHF-kosten mår jag bättre så nu är det bara att ta tag i det igen...


Vi borde ju städa här hemma också men ingen av oss orkar... Jag är krasslig och Hanna hostar hela nätterna... Men det får gå, ska se om jag inte orkar ta tag i liiiite av allt idag. Tvätten och Hannas leksaker iaf... Eller tvätten iaf, Hanna tar ju hand om sina saker, annars åker de ut... Men ett litet tag till ska vi nog ligga här i sängen och titta på Nämen Benny och Småkryp och kanske Kickis Expressbud... Efter lunch ska jag tänka på det igen!!! ;-)


Kommentarer
Postat av: Lotta

God dag min sköna höna!

Vad härligt det låter att mormor kommer upp. Det blir lätt att man glömmer bort hur härligt det faktiskt är med mor- och farföräldrar när man har dom för nära. Cajsa ska vara hos mina föräldrar torsdag och fredag denna veckan, och hon läääängtar! Då blir det frukost, andrafrukost, lunch med efterrätt, och sen eftermiddagskaffe med liten kaka!!! Ingen low carb diet där inte!!



Puss och kram på dig!



Lotta

2008-10-28 @ 14:21:22
URL: http://mintryggavra.blogspot.com
Postat av: Hilde

Hej

Nu har jag hittat in i din blogg! Trevligt. Jag kommer att kika in igen.

//Hilde

2008-10-28 @ 15:26:44
URL: http://www.hildes.se
Postat av: Sandra

Kör också low carb imellan varven, mår sååå bra på det, men så falller man in i sockerfällan och blir fast ett tag igen... Heja dig!

2008-10-29 @ 09:52:38
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0