Lite tur i oturen då...

Igår kväll ringde byggaren som ska fixa köket. Här är det snabba puckar som gäller!
Han kommer nästa vecka och drar igång! :-) Lär väl få räkna med iaf 2 veckor med värmefläktar i köket antar jag men Hanna och jag flyttar ner i mina föräldrars stuga under tiden så slipper vi dånandet i och med att köket är precis under vårat sovrum och Hannas rum kommer också att drabbas av rivningen tippar jag...

I vilket fall så blir helgen ett lååångt maraton av packning och flytta möbler, gamla vardagsrummet lär bli fyllt till bredden med köksbord, skåp, bokhyllor, skrivbord, säng och gud vet allt...

Mitt nya jobb går bra! Trivs bra även om det just nu är såååå tomt på folk, typ bara jag och Tomas (receptionisten) och så restaurang-folket då... Blir nog ännu roligare när det blir folk som bor på hotellet och lite liv och rörelse i backarna utanför!!!

Ha det gott!
Ska försöka få in lite bilder senare eller imorgon på mitt golv med vattenpölarna på... :-)

Kommentarer
Postat av: Anette

Vad bra att de ska sätta igång så snabbt med köket.

Kul att det går bra på ditt nya jobb. Jag och maken bodde i lånad husvagn där för ngn sommar sedan när han tävlade i golf. Jag lyckades med konststycket att bli inlåst på en toalett i källaren på restaurangen!! Som tur var stod min man utanför och väntade och kunde hämta hjälp :-D.

Trevlig helg bland all packning! Kram från Anette

2008-11-21 @ 14:07:00
URL: http://eddans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0