Jag har fått jobb...

Och jag vann en blogg-tävling!!! Tack Rosenskäras diversehandel för att ni lyckades dra just mitt namn!! ;-)
Det här är vad jag vann!


Jäääättefina saker!!! Är sååå glad!!!!


Jo, jag har ju fått jobb också, ska jobba som säsongs-anställd i Klövsjö på fjällhotellet där!
Ska väl jobba med städning och antagligen avsyning och lite sånt, med stugor, lägenheter osv. :-)
Ska bli fantastiskt roligt faktiskt!!!
Så nu har man väl jobb ända fram till slutet på april då!!!! Såååå skönt!!! :-)

Imorgon far min mamma hem igen så Hanna och jag ska lämna henne på flyget vid lunch.
Tack mamma för en rolig och underbar vecka!!!
Hanna tackar mormor för roliga övernattningar i mormors stuga!!!

Tills nästa gång.....
Ha det gott alla läsare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0